W okresie Świąt Bożego Narodzenia, uczniowie naszej szkoły wzięli udział w szkolnym konkursie plastyczno- językowym na Kartkę bożonarodzeniową dla Króla Karola III (Króla Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. Adresatem konkursu został Król Karol z racji tego, że w szkole uczymy się angielskiego brytyjskiego.

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Ponad 50 uczniów własnoręcznie przygotowało kartki z życzeniami świątecznymi w języku angielskim, niektórzy  dołączyli także osobiste liściki do Jego Królewskiej Mości.  

Jury miało trudne zadanie do wykonania, gdyż poziom prac był bardzo wysoki. Wybranych zostało 18 prac, które wyróżniały się oryginalnością, pomysłowością oraz estetyką wykonania. Pod uwagę brana była również poprawność oraz ciekawa treść życzeń.

Najładniejsze kartki świąteczne zostały wysłane do Pałacu Buckingham w Londynie, dołączony został do nich list z własnoręcznymi podpisami uczestników konkursu.

Mamy nadzieję, że nasze życzenia sprawią miłą niespodziankę Królowi Karolowi III oraz Królewskiej Rodzinie w tym świątecznym czasie. Czekamy z niecierpliwością na odpowiedź z Pałacu Buckingham, i choć najprawdopodobniej trzeba będzie na nią poczekać kilka miesięcy, wierzymy w to, że będzie warto.

Najpiękniejsze kartki wykonali:

Klasy I-III:

I miejsce: Julita Szemro kl. III c

II miejsce: Filip Mróz kl. III b

III miejsce: Adam Sapko kl. III c

Wyróżnienie:

Jan Kozak kl. III a

Julia Krzysiak kl. III a

Aniela Wdowicz kl. II b

Hanna Żukowska kl. II b

Gabriela Stasiak kl. III c

Mikołaj Dudziak kl. II c

Klasy IV-VIII:

I miejsce: Wiktoria Misztal kl. V b

II miejsce: Maja Repczyńska kl. IV a

III miejsce: Kaja Łukaszuk kl.VI c, Kornel Majewski kl. V a

Wyróżnienie:

Kinga Kurdziel kl. IV b

Aleksander Żukowski kl. IV b

Oliwia Szelest kl. IV b

Błażej Stepaniuk kl. V b

Maja Różańska kl. IV b

Dziękujemy dzieciom za udział w konkursie, gratulujemy talentu plastycznego, językowego i pomysłowości!

Życzymy kolejnych sukcesów w rozwijaniu talentów.

E.Osoba & P.Ważny