IMPREZA BIBLIOTECZNA Reklama książki metodą booktalking

Booktalking to krótkie zareklamowanie książki. Nie jest to streszczenie ani recenzja, ale raczej przedstawienie bohaterów, fabuły czy też kilku najciekawszych scen z książki w taki sposób, by słuchacze chcieli po nią sięgnąć i samodzielnie ją przeczytać .
W dniu 21 i 23 lutego 2018 r. w bibliotece szkolnej uczniowie z klas VIa, VIc, VIIa, IIa, IIIc oraz bibliotekarki reklamowali książki metodą booktalking. Uczestnicy imprezy przygotowali również rekwizyty , plakaty aby podnieść atrakcyjność swojej reklamy. Książki do których przeczytania zachęcali uczestnicy spotkania to: „Dziady” A. Mickiewicza, , „Mała księżniczka” F. H. Burnett, „Blondynka na Rio Negro” B. Pawlikowskiej, „Mały książę” A de Saint –Exupery, „Dzienniczek nastolatki” R. Opali, „Już mnie nie oszukasz” H. Cobena „Dotyk Julii T. Mafi, saga o wiedźminie : Krew elfów” , „Pani jeziora” A. Sapkowskiego, saga „ Zmierzch” S. Meyer seria STAR WARS A. D. Fostera.
Jak się okazało w praktyce booktalking jest doskonalą metodą na dzielenie się ze słuchaczami swoim entuzjazmem do książek oraz zachęcania do czytania dla przyjemności. W przyszłości będziemy kontynuować taką pracę z czytelnikiem.

Skip to content